T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
MERSİN / SİLİFKE - Atatürk Ortaokulu

KAHRAMANIM ÇOCUK

  "Kahramanım Çocuk" projesinin 2020–2021 eğitim-öğretim yılında Ekim ayında başlayıp Nisan ayında sona ermesi planlanmaktadır. Proje kapsamında ortaokul öğrencileri kahramanı çocuk olan önceden belirlenmiş sekiz kitabı okuyacaklar ve hazırlanmış etkinlik takvimine uygun olarak çevrimiçi ortamda düzenli olarak bir araya gelip kitap hakkında tartışacak, kitaplarla ilgili sorulara cevap arayacaklardır. Her kitap bitiminde farklı bir etkinlik yoluyla öğrencilerin anlama ve anlatma becerilerinin geliştirilmesi ve özel yeteneklerinin fark edilmesi hedeflenmektedir. Çalışma sürecinde disiplinlerarası bir yaklaşım izlenecek olup öğrenme ürünleri öğrencilerin becerileri ve özel yetenekleri doğrultusunda hazırlanacaktır. Proje sonunda bir sergi oluşturularak çevrimiçi ortamda yayınlanacaktır. Projede ortaklarla iletişim twinspace üzerinden sağlanacaktır.

  "Kahramanım Çocuk" projesinin en temel amacı hedef kitlede okuma sevgisi ve alışkanlığı kazandırmaktır. Öğrencilerin sözcük hazinesinin zenginleştirilmesinin yanı sıra okuduğunu anlama, kendilerini yazılı ve sözlü olarak ifade etme becerilerinin geliştirilmesi hedeflenmektedir. Hayal gücü ve empati yeteneğinin geliştirilmesi, toplumsal değerlerin kazandırılması, sanatsal etkinliklerle özel yeteneklerin keşfedilmesi amaçlanmaktadır. Aynı zamanda işbirliği içinde çalışabilme ve eleştirel düşünme yetilerinin de işlerlik kazanması hedeflenmektedir.

Başta Web 2.0 araçları olmak üzere teknolojiyi eğitim etkinliklerinde aktif kullanmaları amaçlanmaktadır.

https://www.youtube.com/watch?v=gXTU4M5hh14&feature=youtu.be

Katılan Öğrenciler

Nisa Ö.

Mehmet Mete K.

Gülsüm Belfü G.

Nisa Gül C. 

Emine Ela S.

Rana Yağmur U. 

Arda Tekin S.

Elif Nisa Y.

İkrasu Ö.

Elif Naz A.

İsmet Eren Y.

Cemre Ç.

Pelin Ö.

25-01-202125-01-202125-01-2021

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 25.01.2021 - Güncelleme: 08.02.2024 08:09 - Görüntülenme: 327
  Beğen | 5  kişi beğendi